Používaním našej webovej stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie v súlade s pravidlami súborov cookie.

Najčastejšie kladané otázky

Všetko čo o nás potrebujete vedieť.
COMPATEAM je maďarská internetová spoločnosť, ktorá predáva profesionálne pracovné odevy a ochranné vybavenie a slúži maloobchodníkom, veľkoobchodníkom a súkromným osobám. Náš sortiment pomáha spoločnostiam a ich zamestnancom plniť odporúčané bezpečnostné požiadavky, pracovať bezpečne a udržiavať si zdravie.
Špecializujeme sa na poskytovanie kvalitných výrobkov predajcom, malým a stredným podnikom, verejným a komunálnym inštitúciám, spoločnostiam v rôznych odvetviach priemyslu a jednotlivcom v EÚ.
V našom internetovom obchode si môžete vybrať zo stoviek vynikajúcich pracovných odevov a bezpečnostného vybavenia; okrem iného nájdete aj vysokokvalitné produkty Lavoro, Burgia, Sparco, Helly Hansen, NoRisk, Delta a Giasco.
Spĺňajú bezpečnostné požiadavky rôznych profesií; vrátane stavebníctva, zdravotnej starostlivosti, potravín, chladiarní, lesníctva a osobných ochranných prostriedkov.
Vďaka neustále sa rozširujúcej ponuke dámskeho pracovného oblečenia sa okrem bezpečnosti snažíme uspokojiť aj špeciálne estetické potreby dám.
Naším cieľom je ponúknuť širokú škálu najlepších dostupných produktov, s rýchlym, presným a nákladovo najvýhodnejším možným dodaním.
COMPATEAM verí, že vám poskytne vynikajúce služby pred, počas a poVašom online nákupe od nás.
Je možné platiť kreditnou kartou?
Áno, je možné kreditnou kartou, aj bankovým prevodom.
Platba, doručenie
Je možnosť na výmenu, keď veĺkosťi odevov alebo topánok niesú dobré?
Áno, v prípade že neboli nosené je možnosť na výmenu (V takom prípade poplatok za náhradné balenie hradí kupujúci. Okrem toho tovar zabaľte do pôvodného balenia.)
30-dňová garancia vrátenia tovaru
Je záruka na odevy a topánky?
Poskytujeme záruku na zákonom stanovený časový interval!  Na farbenie pri šitie, alebo na oddelenie podrážky topánok, ale na opotrebenie nie!
Garancia
Je možnosť odstúpenia od nákupu?
Áno, do 30 dní. A keď kupujúci vrátí tovar, (v pôvodnom balení, bez nosenia,) potom samozrejme vrátime kúpnu cenu do 24 hodín.
30-dňová garancia vrátenia tovaru
Ako môžeme vyriešiť záručné problémy?
V každom prípade pri záručných problémoch sa rozhodne výrobca tovaru. Mi realizuje len zastupovanie zákazníkov. Vyžiadame si chybný alebo zlý výrobok a v prvom kole pošleme fotografiu výrobcovi. Pokiaľ výrobca nie je s fotografiou spokojný, pošleme mu výrobok. Ak je závada jasná, výrobok ihneď po informovaní zákazníka vymeníme. Samozrejme, vo všetkých prípadoch konáme so zákazníkom len  v súlade s predpismi. 
Garancia
>
Ak si objednám produkt, kedy ho dostanem a kto je dodávateľom?
Produkt bude doručený do 5-14 pracovných dní od objednania, ktorá bude doručená kuriérskou službou GLS. 
Ak výrobok nie je na sklade, bude kupujúci informovaný elektronicky. V prípade, že nový termín nezodpovedá zákazníkovi, ale tovar už bol zaplatený, bude do 24 hodín vrátená hodnota produktu, podľa zaplatenej meny.
Platba, doručenie
Informácie o platbe SaltPay (BORGUN).

Ďalej vás v krátkosti oboznámime, ako môžete bezpečne uskutočňovať nákupy.

 

O bezpečnosti

 

Údaje vašej karty sú počas informačného toku chránené 256-bitovým kryptovaním TLS.  TLS je skratka akceptovaného kryptovacieho postupu Transport Layer Security. Naša banka disponuje 256-bitovým kryptovacím kľúčom, ktorý chráni komunikačný kanál. Firma VeriSign umožňuje pre SaltPay (BORGUN) používanie 256-bitového kľúča, pomocou ktorého zabezpečujeme kryptovanie na báze TLS. V súčasnosti používa tento spôsob kryptovania 90 % elektronických obchodov vo svete. Prehliadací program (browser) používaný kupujúcim, vykoná pred odoslaním pomocou TLS kryptovanie údajov majiteľa karty, čím sa údaje dostanú do banky SaltPay (BORGUN) v kódovanej forme a pre nepovolané osoby sú nezrozumiteľné.

 

Na čo si treba dať pozor pri kúpe?

  • Prečítajte si informáciu o obchodnom compateam.sk, cenníky o predmete kúpy a podmienky dodávky!
  • Preštudujte si bezpečnostné podmienky obchodného compateam.sk, pretože tieto zaručujú bezpečnosť vašich údajov!
  • Evidujte svoje údaje spojené s kúpou!
  • Evidujte údaje vašej transakcie v súvislosti s platbou! (identifikátor transakcie, číslo povolenia)
  • Zabezpečte, aby sa ku kryptovaným údajom vašej karty nikdy nedostala nepovolená osoba, preto nikdy neukladajte spolu kartu, osobný identifikátor (PIN kód) a heslo!
  • Používajte taký prehliadač, ktorý pozná opciu potrebnú na kryptovanie TLS!
  • Pokiaľ na platobnej stránke banky kliknete na tlačidlo „Späť/Back“ alebo „Obnoviť/Refresh“ prehliadača, resp. zatvoríte okno prehliadača predtým, ako vás  nasmeruje späť do obchodu, platba nebude úspešná.

 

O realizácii platby

 

Internetový platobný systém SaltPay (BORGUN) umožňuje používanie bankových kariet MasterCard, bankových kariet patriacich do produktovej skupiny VISA, VISA a VISA Electron (u Electronu len v tom prípade, ak to emitujúca banka povoľuje), ako aj možnosť platenia webovými kartami na internetové používanie/číslom karty na jednorazové použitie. V prípade  platby bankovou kartou a následne po úspešnej transakcii – čo znamená  akceptovanie  platnosti bankovej karty a výsledok kontroly úhrady – SaltPay (BORGUN). spustí  proces zaťaženia účtu majiteľa karty protihodnotou za tovar alebo službu.

Bezpečnosť je založená na rozdelení údajov. Pri použití systému predávajúci od kupujúceho  dostane iba množstvo objednaného tovaru a adresu doručenia, a SaltPay (BORGUN). údaje o karte. Predávajúci údaje o platobnej stránke nedostane, tieto sú prístupné iba pre SaltPay (BORGUN). O úspešnom alebo neúspešnom výsledku transakcie SaltPay (BORGUN) obchodníka informuje.

Pokiaľ sa chcete podrobnejšie informovať o výsledku transakcie, v prípade neúspechu o príčinách alebo detailoch, obráťte sa na banku, ktorá vedie váš účet.

 

 

Otázky a odpovede o internetovej platbe kartou

 

AKCEPTÁCIA KARTY

Aké typy kariet je možné použiť pri platení?

Embosované karty VISA a Mastercard/Maestro, resp. jednotlivé karty VISA Electron. Možnosť internetového používania kariet VISA Electron závisí od banky emitujúcej kartu.

 

Ktoré bankové karty sú vhodné na platenie cez internet?

Všetky také VISA a MasterCard/Maestro  karty, ktoré boli  emitujúcou bankou povolené.

 

Možno platiť nákupnými kartami?

Kartami vydanými obchodníkmi/poskytovateľmi služieb, obsahujúcimi vernostné body, nemožno platiť cez internet.

 

Možno platiť kartami co-branded?

Možno platiť takými co-branded kartami, ktoré sú na báze MasterCard a VISA vhodné na platby cez internet.

 

PRIEBEH PLATBY

Ako funguje back-office online platby?

Kupujúci po zvolení platby bankovou kartou iniciuje na internetovej stránke obchodníka/poskytovateľa služby platbu, čoho výsledkom je, že sa dostane na platobnú stránku SaltPay (BORGUN), opatrenej bezpečnostným komunikačným kanálom. Pri platbe treba zadať číslo karty, jej exspiráciu, a 3-číselný verifikačný kód nachádzajúci sa na podpisovom pruhu zadnej časti karty. Transakciu odštartujete vy, a následne karta prejde cez skutočný povoľovací čas, v rámci čoho je kontrolovaná originalita údajov karty, krytie a nákupný limit. Pokiaľ všetky údaje spĺňajú podmienky na pokračovanie transakcie, sumu na zaplatenie rezervuje na vašej karte banka, ktorá vedie účet (emitujúca kartu). Zaťaženie účtu touto sumou (stiahnutie sumy) nastane v priebehu niekoľkých dní v závislosti od postupov jednotlivých bánk.

 

Aký je rozdiel medzi internetovým nákupom kartou a tradičným nákupom?

Rozlišujeme transakcie kartou (Card Present) a bez karty (Card not Present). Transakcia Card Present sa uskutočňuje pomocou terminálu POS. Po stiahnutí karty a zadaní PIN kódu terminál nadviaže kontakt s bankou majiteľa karty cez povoľovacie centrum a v závislosti od typu karty, resp. emitenta karty cez sieť VISA alebo MasterCard. Tu prebieha verifikácia a preverenie krytia (autorizácia). Spätným tokom v tej istej línii terminál POS (resp. obchodník) dostane schválenie alebo odmietnutie. Kupujúci podpíše doklad. Card not Present je taká transakcia, pri uskutočnení ktorej banková karta fyzicky nie je prítomná. Sem patria transakcie uskutočnené listom, telefonicky, resp. elektronickou cestou (cez internet), keď kupujúci (majiteľ karty) začne transakciu zadaním údajov karty požadovaných na bezpečnostnej platobnej stránke (256-bitovým kryptovaním). O úspešnej transakcii dostanete tzv. číslo povolenia, ktoré sa zhoduje s číslom na vytlačenom doklade.

 

Čo znamená rezervácia?

Po informovaní banky po transakcii nasleduje okamžite rezervácia (vinkulácia), lebo na skutočné zaťaženie je potrebné, aby sa údaje oficiálne potvrdili, čo trvá niekoľko dní, a za ten čas by sa suma, vyhradená na kúpu, mohla minúť. Takto sa peniaze na kúpu oddelia, rezervujú. Rezervovaná suma zostáva súčasťou zostatku na účte, čiže sa zúročuje ale opakovane ju nemožno rezervovať. Rezervácia zabezpečuje odmietnutie tých transakcií, na ktoré už nie je krytie, aj keby to zostatok na účte principiálne umožňoval. Pokiaľ po uplynutí niekoľkých dní k zaťaženiu nedôjde, môže banka odblokovať rezerváciu, ktorá sa týmto stáva použiteľnou. V takom prípade je účelné konzultovať s bankou, lebo zaťaženie sa skôr či neskôr určite uskutoční.

 

 

Neúspešné platby a čo V TAKOM PRÍPADE ROBIť

V akom prípade môže byť transakcia neúspešná?

Transakcia môže byť neúspešná vo všeobecnosti vtedy, ak platobný príkaz nebol akceptovaný bankou, ktorá kartu vydala (teda tou bankou, kde klient kartu dostal); neúspešnosť v prípade používania bankovej karty môže byť zapríčinená aj z toho dôvodu, že v dôsledku chyby v telekomunikácii alebo informatike sa žiadosť o povolenie nedostane k banke, ktorá kartu vydala.

 

Chyba charakteru karty

  • Karta nie je vhodná na platbu cez internet
  • Používanie karty na platby cez internet je bankou zablokované.
  • Používanie karty je blokované
  • Údaje karty (číslo karty, exspirácia, kód na podpisovom páse) boli zadané nesprávne.
  • Platnosť karty je exspirovaná

Chyba charakteru účtu

  • Na realizáciu transakcie nie je dostatočné krytie.
  • Suma transakcie prekročila povolený limit nákupu touto kartou.

Chyba charakteru spojenia

  • Pravdepodobne sa počas transakcie prerušilo spojenie. Skúste znova.
  • Transakcia bola neúspešná z dôvodu prekročenia časového limitu. Skúste znova.

Chyba technického charakteru

  • Pokiaľ ste sa z platobnej stránky nevrátili na stránku obchodu/služby, transakcia je neúspešná.
  • Pokiaľ ste sa z platobnej stránky vrátili, ale pomocou „back“, „reload“, resp. „refresh“ prehliadača sa vrátite späť na platobnú stránku, vašu transakciu systém z bezpečnostných dôvodov automaticky zamietne.

Čo treba urobiť v prípade neúspešnosti procesu platby?

V každom prípade sa o transakcii vygeneruje identifikátor transakcie, ktorý si zaznamenajte. Pokiaľ sa pokus o platbu pri transakcii zamietne zo strany banky, obráťte sa, prosím, na banku, v ktorej máte vedený účet.

 

Prečo sa treba obrátiť v prípade neúspešnosti platby na banku, v ktorej máte vedený účet?

Pri kontrole karty oznámi banka, v ktorej máte vedený účet (banka, ktorá kartu vydala) banke obchodníka, ktorá platbu prijíma (prijímateľ), či je možné transakciu zrealizovať. Klientovi inej banky nemôže prijímateľ vydať dôverné informácie, na ich vydávanie je oprávnená iba banka identifikujúca majiteľa karty.

 

Čo to znamená, ak som od svojej banky dostal SMS oznámenie o rezervácii/vinkulovaní sumy, ale obchod/služba mi oznamuje, že platba bola neúspešná?

Tento jav nastane v takom prípade, ak sa kontrola karty uskutočnila na výplatnej strane, ale vy ste sa na internetovú stránku obchod/služby nevrátili. V takomto prípade sa transakcia kvalifikuje ako nedokončená, teda neúspešná. V takomto prípade suma nezaťaží kartu a rezervácia sa odblokuje.

BEZPEČNOSŤ

Čo znamená VeriSign a 256-bitový kryptovaný TLS komunikačný kanál?

TLS je skratkou akceptovaného kryptovacieho konania Transport Layer Security. Naša banka disponuje 256-bitovým kryptovacím kľúčom, ktorý chráni komunikačný kanál. Firma VeriSign umožňuje používanie 256-bitového kľúča SaltPay(BORGUN), pomocou ktorého zabezpečujeme kryptovanie. V súčasnosti používa tento spôsob kryptovania 90 % elektronických obchodov vo svete. Prehliadací program (browser) používaný kupujúcim  vykoná pred odoslaním pomocou TLS kryptovanie údajov majiteľa karty, čím sa údaje dostanú do SaltPay (BORGUN) v kódovanej forme a pre nepovolané osoby sú nezrozumiteľné.

 

Po vykonaní platby ma prehliadač upozorní, že opúšťam bezpečnú zónu. Je takto moja platba zaručená?

Áno, úplne. Proces platby prebieha cez kryptovaný 256-bitový komunikačný kanál, čím je úplne bezpečný. Následne po transakcii sa dostanete späť na domovskú stránku obchodu, a pokiaľ stránka obchodu nie je kryptovaná, prehliadač vás upozorní, že ste kryptovaný kanál opustili. Toto nemôže znamenať nebezpečenstvo týkajúce sa platby.

 

Čo znamená kód CVC2/CVV2 ?

V prípade MasterCard tzv. Card Verification Code, v prípade Visa tzv. Card Verification Value je kódovaná numerická hodnota na magnetickom páse bankovej karty, pomocou ktorej sa môže zistiť originalita karty. Tzv. kód CVC2, ktorý figuruje v posledných troch čísliciach číselného radu, ktorý sa nachádza na zadnej strane kariet MasterCard, treba zadať pri internetových obchodoch.

 

Čo znamená Verified by Visa?

Majitelia kariet Visa registrovaní v systéme Verified by Visa si v banke, ktorá kartu vydala, zvolia heslo, pomocou ktorého sa v prípade nákupu môžu identifikovať a ktoré poskytuje ochranu voči neoprávnenému používaniu Visa kariet. SaltPay (BORGUN) akceptuje karty vydané v rámci systému Verified by Visa.

 

Čo znamená Mastercard SecureCode?

Majitelia kariet Mastercard registrovaní v systéme Mastercard SecureCode si v banke, ktorá kartu vydala, zvolia heslo, pomocou ktorého sa v prípade nákupu môžu identifikovať a ktoré poskytuje ochranu voči neoprávnenému používaniu Visa kariet. SaltPay (BORGUN) akceptuje karty vydané v rámci systému Mastercard SecureCode.

 

Čo znamená kód UCAF?

V prípade kariet MasterCard je to individuálny kód, ktorý prípadne dostanete od banky, ktorá vydala vašu kartu. Ak ste tento kód nedostali, toto pole nevyplňujte.

Otázky a odpovede o platení kartou na internete.

AKCEPTÁCIA KARTY

 

Aké typy kariet je možné použiť pri platení?

Embosované karty VISA a Mastercard a určité karty VISA Electron a V Pay. Možnosť internetového používania kariet VISA Electron závisí od banky emitujúcej kartu.

 

Ktoré bankové karty sú vhodné na platenie cez internet?

Všetky také VISA a MasterCard/Maestro karty, ktoré boli emitujúcou bankou povolené na použitie na platbu cez internet a webové karty, slúžiace výslovne na platbu cez internet.

 

Možno platiť nákupnými kartami?

Vernostnými kartami, vydanými obchodníkmi/poskytovateľmi služieb, obsahujúcimi vernostné body, nemožno platiť cez internet.

 

Možno platiť kartami co-branded?

Možno platiť všetkými takými co-branded kartami, ktoré sú na báze MasterCard alebo VISA, vhodné na platby cez internet.

 

PRIEBEH PLATBY

 

Ako funguje back-office online platba?

Kupujúci po zvolení platby bankovou kartou na internetovej stránke obchodníka/poskytovateľa služby iniciuje platbu, výsledkom čoho je, že sa dostane na platobnú stránku banky, opatrenú bezpečnostným komunikačným kanálom. Na vykonanie platby treba zadať číslo karty, dátum ukončenia platnosti karty a 3-miestny verifikačný kód, nachádzajúci sa na podpisovom pruhu na zadnej strane karty.  Transakciu zahájite Vy, a následne karta prejde procesom autorizácie v reálnom čase, v rámci ktorého je kontrolovaná originalita údajov karty, krytie a nákupný limit. Pokiaľ všetky údaje spĺňajú podmienky na pokračovanie transakcie, sumu na zaplatenie rezervuje na vašej karte banka, ktorá vedie účet (emitovala kartu). Zaťaženie účtu splatnou sumou (stiahnutie sumy) nastane do niekoľkých dní, v závislosti od zaužívanej praxe jednotlivých bánk.

 

V čom sa líši internetový nákup kartou od tradičného nákupu?

Rozlišujeme transakcie kartou (Card Present) a transakcie bez karty (Card not Present). Transakcia Card Present sa uskutočňuje pomocou terminálu POS. Po stiahnutí karty a po zadaní PIN kódu terminál nadviaže kontakt s bankou majiteľa karty cez povoľovacie centrum a v závislosti od typu karty, resp. od emitenta karty, cez sieť VISA alebo MasterCard.  Tu prebieha verifikácia a preverenie krytia (autorizácia). Po tej istej trase, ale v opačnom poradí dostane terminál POS (resp. obchodník) schválenie alebo odmietnutie platby. Kupujúci podpíše doklad. Card not Present je taká transakcia, pri realizácii ktorej banková karta fyzicky nie je prítomná. Sem patria transakcie, uskutočnené listom, telefonicky, resp. elektronickou cestou (cez internet), kedy kupujúci (majiteľ karty) zaháji transakciu zadaním údajov karty, požadovaných na bezpečnostnej platobnej stránke (s 256-bitovým kryptovaním). O úspešnej transakcii dostanete tzv. číslo povolenia, ktoré sa zhoduje s číslom na vytlačenom doklade.

 

Čo znamená rezervácia?

Po informovaní banky, okamžite po transakcii, nasleduje rezervácia (vinkulácia), lebo na skutočné zaťaženie je potrebné doručenie oficiálnych údajov, čo trvá niekoľko dní, a za ten čas by sa suma, vyhradená na kúpu, mohla minúť. Preto sa peniaze na kúpu, alebo na vybratie hotovosti oddelia, rezervujú.  Rezervovaná suma zostáva súčasťou zostatku na účte, čiže sa zúročuje ale nemožno ju opakovane rezervovať. Rezervácia zabezpečuje odmietnutie tých transakcií, na ktoré už nie je krytie, aj keby to zostatok na účte teoreticky umožňoval.

 

 

 

NEÚSPEŠNÉ PLATBY A ČO V TAKOM PRÍPADE ROBIŤ

 

V akom prípade môže byť transakcia neúspešná?

Vo všeobecnosti môže byť transakcia neúspešná, ak platobný príkaz nebol akceptovaný bankouemitujúcou kartu (teda tou bankou, kde klient kartu dostal); v prípade používania bankovej karty môže byť transakcia neúspešná aj ak sa v dôsledku chyby v telekomunikácii alebo v informatike žiadosť o povolenie nedostane k banke, emitujúcej kartu.

 

Chyba charakteru karty

  •       Karta nie je vhodná na platbu cez internet.
  •       Používanie karty na platby cez internet je bankou zablokované.
  •       Používanie karty je blokované.
  •       Údaje karty (číslo karty, dátum platnosti, kód na podpisovom páse) boli zadané nesprávne.
  •       Platnosť karty vypršala.

Chyba charakteru účtu

  •       Na realizáciu transakcie nie je dostatočné krytie.
  •       Suma transakcie prekročila povolený limit nákupu touto kartou.

Chyba charakteru spojenia

  •       Počas transakcie sa pravdepodobne prerušilo spojenie. Skúste prosím znova.
  •       Transakcia bola neúspešná z dôvodu prekročenia časového limitu. Skúste prosím znova.

Chyba technického charakteru

  •       Pokiaľ ste sa z platobnej stránky nevrátili na stránku obchodu/služby, transakcia je neúspešná.
  •       Pokiaľ ste sa z platobnej stránky vrátili, ale pomocou ‘back‘, ‘reload‘, respektíve ‘refresh‘ prehliadača sa vrátite späť na platobnú stránku, Vašu transakciu systém z bezpečnostných dôvodov automaticky zamietne.

Čo treba urobiť v prípade neúspešného procesu platby?

O transakcii sa v každom prípade vygeneruje identifikátor transakcie, odporúčame Vám zaznamenať si ho. Pokiaľ bude pokus o platobnú transakciu zamietnutý bankou, obráťte sa, prosím, na banku, v ktorej máte vedený účet.

 

Prečo sa v prípade neúspešnosti platby treba obrátiť na banku, v ktorej máte vedený účet?

Pri kontrole karty oznámi banka, v ktorej máte vedený účet (banka, emitujúca kartu), banke obchodníka, ktorá platbu prijíma (prijímateľ), či je možné transakciu zrealizovať. Klientovi inej banky nemôže prijímateľ vydať dôverné informácie, takéto oprávnenie má iba banka identifikujúca majiteľa karty.

 

Čo znamená, ak som od svojej banky dostal SMS správu o rezervácii/vinkulovaní sumy, ale obchodník/poskytovateľ služby mi oznámi, že platba bola neúspešná?

Tento jav môže nastať v takom prípade, ak sa kontrola karty uskutočnila na platobnej stránke, ale nevrátili ste sa na internetovú stránku obchodníka/poskytovateľa služby.  V tomto prípade sa transakcia kvalifikuje ako nedokončená, teda automaticky ako neúspešná.  V takomto prípade suma nezaťaží kartu a rezervácia sa odblokuje.

 

BEZPEČNOSŤ

 

Čo znamená VeriSign a 256-bitový kryptovaný TLS komunikačný kanál?

TLS je skratkou akceptovaného kryptovacieho konania Layer Security. Naša banka disponuje 256-bitovým kryptovacím kľúčom, ktorý chráni komunikačný kanál.  Firma VeriSign umožňuje SaltPay (BORGUN) používanie 256-bitového kľúča, pomocou ktorého zabezpečujeme kryptovanie na báze TLS.  V súčasnosti používa tento spôsob kryptovania 90 % elektronického obchodovania na svete.  Prehliadací program, používaný kupujúcim, vykoná pred odoslaním pomocou TLS kryptovanie údajov majiteľa karty, ktoré sa takto dostanú do SaltPay (BORGUN) v kódovanej forme a tak sú pre nepovolané osoby nezrozumiteľné.

 

Po vykonaní platby ma prehliadač upozorní, že opúšťam bezpečnú zónu.  Je takto zaručená bezpečnosť mojej platby?

Áno, úplne. Proces platby prebieha cez kryptovaný 256-bitový komunikačný kanál, čo zaručuje jeho úplnú bezpečnosť.  Po uskutočnení transakcie sa dostanete späť na domovskú stránku obchodníka, pokiaľ stránka obchodu nie je kryptovaná, prehliadač Vás upozorní, že ste kryptovaný kanál opustili.  Neznamená to však nebezpečenstvo, týkajúce sa platby.

 

Čo znamená kód CVC2/CVV2 ?

V prípade MasterCard tzv. Card Verification Code, v prípade Visa tzv. Card Verification Value je numerická hodnota, kódovaná na magnetickom páse bankovej karty, pomocou ktorej sa môže zistiť originalita karty. Tzv. kód CVC2, ktorý je uvedený v posledných troch čísliciach číselného radu na zadnej strane kariet Mastercard/Maestro, treba zadať pri nákupoch cez internet.

 

Čo znamená Verified by Visa?

Majitelia kariet Visa, registrovaní v systéme Verified by Visa, si v banke emitujúcej kartu zvolia heslo, pomocou ktorého sa v prípade nákupu cez internet môžu identifikovať, a ktoré poskytuje ochranu proti neoprávnenému používaniu Visa kariet.  SaltPay (BORGUN) akceptuje karty vydané v rámci systému Verified by Visa.

 

Čo znamená Mastercard SecureCode?

Majitelia kariet Mastercard/Maestro, registrovaní v systéme Mastercard SecureCode, si v banke emitujúcej kartu, zvolia heslo, pomocou ktorého sa v prípade nákupu cez internet môžu identifikovať, a ktoré poskytuje ochranu proti neoprávnenému používaniu Mastercard/Maestro kariet. SaltPay (BORGUN) akceptuje karty vydané v rámci systému Mastercard SecureCode.

 

Čo znamená kód UCAF?

Individuálny kód, ktorý v prípade kariet MasterCard/Maestro prípadne dostanete od Vašej banky, emitujúcej kartu.  Pokiaľ ste takýto kód nedostali, toto pole nevyplňujte.